Într-o lume competititva, ca cea din zilele noastre, este nevoie de mult mai mult decât o imagine buna, pentru a avea succes si a ne atinge obiectivele. Doar oferind un ajutor aditional de valoare, se poate mentine pe piata un produs.
De aceea, în
Jaltest, când afirmam ca oferim un serviciu after-sales de valoare, tinem cont de faptul ca limita, pe care o punem acestui ajutor aditional, este stabilita de fapt de clientul final.
Astfel aveti la dispozitie o gama ampla de servicii: cele de baza, cum ar fi Asistenta Tehnica si Customer Service, sau servicii aditionale cum ar fi
Cursurile Tehnice, training
Jaltest in-house, conferinte video si demonstratii on-line, e-learning, etc. Noile tehnologii ne permit sa transmitem cunostintele din domeniul diagnozei pe mai multe cai, adaptându-ne cerintelor de pe piata.
PERSONALIZAREA AJUTORULUI JALTEST.
Noul program de gestiune a cursurilor tehnice on-line, asa numitul
E-LEARNING, reprezinta un ajutor important pentru clientul final, oferindu-i acestuia informatii utile ca sa identifice si sa rezolve orice fel de avarie tehnica.
Acest program on-line ofera posibilitatea de a descarca cursuri în diferite limbi, de a adauga notite tehnice, în general de a adapta cursul respectiv cerintelor specifice fiecarei tari în parte.
Este clar ca internet este un punct cheie pentru a avea acces rapid, eficient si economic la acest serviciu. Astfel, distanta nu este un obstacol în procesul de dezvoltare a acestui
proiect.
Evident, formarea si pregatirea tehnica sunt obiectivele urmarite de acest program, dar exista de asemenea posibilitatea pentru clientii nostri de a crea noi linii de afacere, cum ar fi un centru ce call center propriu sau o scoala tehnica proprie.
Fara nici o îndoiala,
Jaltest ofera, pe lânga un mare ajutor, o sansa importanta de a gasi noi metode de afaceri, ca raspuns cerintelor de pe piata.
Pedro Ruiz